Rád bys odstartoval/a svou kariéru v oboru IT? Náš tým Service Desk se stane Tvou vstupní branou do světa IT.
Hledáme kolegu pro komunikaci s našimi stálými zákazníky, kterým zajišťujeme podporu a dohled provozovaných systémů. Jedná se o nepřetržitý provoz s 12hodinovými směnami. Těšit se můžeš na pracovní turnus – 6 dní volna po 2 denních a 2 nočních směnách.
Čemu se budeš věnovat?
- zajišťování provozu informačních systémů a správě kmenových dat;
- technologické podpoře uživatelů a komunikaci s pracovníky zákazníka;
- řešení chybových stavů a poruch;
- vedení příslušné dokumentace.
Co od Tebe očekáváme?
- zájem o informační systémy, železnici a logistiku;
- min. SŠ vzdělání – výhodou pro Tebe bude IT, dopravní nebo jiný technický obor;
- uživatelskou znalost PC;
- dobré komunikační schopnosti, pozitivní přístup k řešení problémů;
- praxe v zajišťování provozu informačních systémů je u nás vítána.
Co Ti za to nabízíme?
- spolupráci na důležitých mezinárodních projektech, které ovlivňují evropský dopravní prostor – dostaneš se do zákulisí dopravy, logistiky a spedice;
- zázemí stabilní společnosti s mezinárodním dosahem, přitom pohodovou a přátelskou atmosféru, neformální kulturou a férovým přístupem – nejsme korporát;
- zkušený tým kolegů, kteří Tě podpoří v odborném i osobnostním růstu – vzájemně sdílíme know-how;
- férovou a spolehlivou mzdu, která ocení Tvé nasazení, schopnosti a zkušenosti + cílové odměny;
- flexibilní pracovní dobu a vstřícnost – na všem se domluvíme;
- a k tomu řadu zajímavých benefitů a výhod.
Mám zájem o pozici "Pracovník technické podpory IT (ServiceDesk)"
Kontaktuj nás
Pokud Tě nezaujala žádná z nabízených pozic, ale přesto máš zájem o spolupráci, pošli nám svůj životopis a rádi se s Tebou setkáme.
Poslat životopis
