Pracovník technické podpory IT (ServiceDesk)

Olomouc

Technologie

Rád bys odstartoval/a svou kariéru v oboru IT? Náš tým Service Desk se stane Tvou vstupní branou do světa IT.

Hledáme kolegu pro komunikaci s našimi stálými zákazníky, kterým zajišťujeme podporu a dohled provozovaných systémů. Jedná se o nepřetržitý provoz s 12hodinovými směnami. Těšit se můžeš na pracovní turnus – 6 dní volna po 2 denních a 2 nočních směnách.

Čemu se budeš věnovat?

  • zajišťování provozu informačních systémů a správě kmenových dat;
  • technologické podpoře uživatelů a komunikaci s pracovníky zákazníka;
  • řešení chybových stavů a poruch;
  • vedení příslušné dokumentace.

Co od Tebe očekáváme?

  • zájem o informační systémy, železnici a logistiku;
  • min. SŠ vzdělání – výhodou pro Tebe bude IT, dopravní nebo jiný technický obor;
  • uživatelskou znalost PC;
  • dobré komunikační schopnosti, pozitivní přístup k řešení problémů;
  • praxe v zajišťování provozu informačních systémů je u nás vítána.

Co Ti za to nabízíme?

  • spolupráci na důležitých mezinárodních projektech, které ovlivňují evropský dopravní prostor – dostaneš se do zákulisí dopravy, logistiky a spedice;
  • zázemí stabilní společnosti s mezinárodním dosahem, přitom pohodovou a přátelskou atmosféru, neformální kulturou a férovým přístupem – nejsme korporát;
  • zkušený tým kolegů, kteří Tě podpoří v odborném i osobnostním růstu – vzájemně sdílíme know-how;
  • férovou a spolehlivou mzdu, která ocení Tvé nasazení, schopnosti a zkušenosti + cílové odměny;
  • flexibilní pracovní dobu a vstřícnost – na všem se domluvíme;
  • a k tomu řadu zajímavých benefitů a výhod.

Na co se ještě můžeš těšit?

Stabilita, jistota příjmu

Pružná pracovní doba

Osobní vzdělávání a rozvoj

Přátelský kolektiv

Sick days

Cílové odměny

Další benefity

Další benefity

Příběhy

Antonín | Administrátor provozu IS

Na mé práci mě baví její rozmanitost. Nepracuji s jednou konkrétní aplikací, ale napříč všemi a vidím jejich vzájemnou provázanost. Monitorujeme okolo čtyř desítek služeb z různých pohledů, ať už uživatelského, aplikačního nebo systémového a mým úkolem je zajistit hladký chod těchto aplikací. Naše pracoviště funguje také jako přímé kontaktní místo pro zákazníky.

Na firmě se mi líbí férové jednání, neformální, příjemné prostředí a stabilita. Je tu pozitivní nálada a přátelská atmosféra.

Příběhy

Tomáš | Administrátor provozu IS

Náplní mé práce je komunikace se zákazníky z pozice pracovníka ServiceDesku, zápis a analýza provozních problémů v softwaru, který naše firma vyvíjí. Zákazníci naše pracoviště většinou kontaktují, když potřebují upravit databázi, řešit akutní problém, či jen potřebují poradit.

Na práci mě baví kontakt se zákazníky, respektive jednání s lidmi a také práce s nejmodernější výpočetní technikou a softwarem. Je pro mě důležité, že je má práce pestrá a prakticky každý den se naučím něco nového. Velice oceňuji velmi přátelskou atmosféru mezi kolegy na pracovišti.

Mám zájem o pozici "Pracovník technické podpory IT (ServiceDesk)"

    Celé jméno*

    Telefon*

    E-mail*

    GitHub/LinkedIn

    Vložit životopis

    Další příloha

    Prostor pro Tvoji zprávu

    Sdílet pozici:

    Kontaktuj nás

    Pokud Tě nezaujala žádná z nabízených pozic, ale přesto máš zájem o spolupráci, pošli nám svůj životopis a rádi se s Tebou setkáme.


    Poslat životopis
    personalistky-OG

    Odeslat CV